000 | 01637nam a2200301 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
003 | RBPG | ||
005 | 20240613163807.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 240402s2023 sp e|| 000 0 spa c | ||
017 | _aB 20628-2023 | ||
020 | _a9788412714784 | ||
040 |
_aRABEL _dBPS |
||
080 | _a159.953.5 | ||
080 | _a37.02 | ||
100 | 1 |
_aRuiz Martín, Héctor _d(1980-) _eaut _936976 |
|
245 | 1 | 0 |
_aEdumitos _b: ideas sobre el aprendizaje sin respaldo científico _c / Héctor Ruiz Martín. |
250 | _a1ª ed. | ||
260 |
_aBarcelona _b : International Science Teaching Foundation _c, 2023. |
||
300 |
_a379 p. _b : il. br. e n. _c ; 25 cm. |
||
520 | 3 | _aExisten numerosas ideas sobre como aprendemos que gozan dunha gran popularidade a pesar de non estar apoiadas pola ciencia. Estes "edumitos" xurdiron pola malinterpretación ou a terxiversación de investigacións científicas, ou ben son nocións intuitivas que non superaron o escrutinio do método científico. A súa aceptación acrítica embaza os debates e os procesos de decisión educativos, a miúdo facéndonos crer que son ideas que contan co aval científico, cando en realidade non é así. Co obxectivo de contribuír a unha educación informada pola evidencia, este libro presenta unha recompilación de mitos sobre a aprendizaxe moi prevalecentes na comunidade educativa e contrástaos á luz da investigación en ciencias cognitivas. | |
650 | 7 |
_aEstratexias de aprendizaxe _995816 |
|
650 | 4 |
_aEstrategias de aprendizaje _939708 |
|
650 | 7 |
_aEducación _9201749 |
|
650 | 4 |
_aEducación _9201749 |
|
690 |
_apen _948353 |
||
852 | _aPED024 |