000 01637nam a2200301 i 4500
997 0 0 _e2
003 RBPG
005 20240613163807.0
007 ta
008 240402s2023 sp e|| 000 0 spa c
017 _aB 20628-2023
020 _a9788412714784
040 _aRABEL
_dBPS
080 _a159.953.5
080 _a37.02
100 1 _aRuiz Martín, Héctor
_d(1980-)
_eaut
_936976
245 1 0 _aEdumitos
_b: ideas sobre el aprendizaje sin respaldo científico
_c / Héctor Ruiz Martín.
250 _a1ª ed.
260 _aBarcelona
_b : International Science Teaching Foundation
_c, 2023.
300 _a379 p.
_b : il. br. e n.
_c ; 25 cm.
520 3 _aExisten numerosas ideas sobre como aprendemos que gozan dunha gran popularidade a pesar de non estar apoiadas pola ciencia. Estes "edumitos" xurdiron pola malinterpretación ou a terxiversación de investigacións científicas, ou ben son nocións intuitivas que non superaron o escrutinio do método científico. A súa aceptación acrítica embaza os debates e os procesos de decisión educativos, a miúdo facéndonos crer que son ideas que contan co aval científico, cando en realidade non é así. Co obxectivo de contribuír a unha educación informada pola evidencia, este libro presenta unha recompilación de mitos sobre a aprendizaxe moi prevalecentes na comunidade educativa e contrástaos á luz da investigación en ciencias cognitivas.
650 7 _aEstratexias de aprendizaxe
_995816
650 4 _aEstrategias de aprendizaje
_939708
650 7 _aEducación
_9201749
650 4 _aEducación
_9201749
690 _apen
_948353
852 _aPED024