DIARIO DE GREG 17. DANDO LA NOTA (Rexistro nro. 1229841)

000 -CABECEIRA
Campo de control de longitud fija 00333nam a2200109 i 4500
INFORMACIÓN XERAL
Códigos de información de lonxitude fixa s2022 sp g spa
ISBN
ISBN 9788427226166
MENCIÓN DE TÍTULO
Título DIARIO DE GREG 17. DANDO LA NOTA
Autores / KINNEY, Jeff
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN
Lugar de publicación BARCELONA
Editorial :PENGUIN RANDOM HOUSE
Data de publicación ,2022
REFERENCIA ILS ANTERIOR
-- 2
Exemplares
Retirado Perdido Estragado Non para préstamo Localización permanente Localización actual Localización en andeis Data de alta no sistema Fonte de adquisición Sinatura correspondente á clasificación Parte da signatura que identifica ao exemplar Préstamos totais Sinatura completa Código de barras Data da última consulta Número de volume Tipo de ítem de Koha Fonte de clasificación ou esquema Prestado Data do último préstamo Nota pública
        CEIP Alfonso D. Rodríguez Castelao CEIP Alfonso D. Rodríguez Castelao Sala préstamo 2025-04-22 PLAMBE 82 dia-17 1 82 KIN dia-17 PEC109000006395 2025-04-25   Prestable   2025-05-10 2025-04-25 5º e 6º de primaria
        CEIP Aquilino Iglesia Alvariño CEIP Aquilino Iglesia Alvariño Sala préstamo 2025-01-27 Orzamento do centro. 82-N dia   82-N KIN dia 9788427226166 2025-01-27            
        CEIP Aquilino Iglesia Alvariño CEIP Aquilino Iglesia Alvariño Sala préstamo 2025-01-27 Orzamento do centro. 82-N dia   82-N KIN dia 97884272261661 2025-02-07            
        CEIP Filomena Dato CEIP Filomena Dato Sala préstamo 2025-02-26 PRESUPOSTO DA BIBLIOTECA 82N-C dia   82N-C KIN dia OEC052000000209 2025-02-26 17 Prestable        
        CEIP Plurilingüe Cardeal Quiroga Palacios CEIP Plurilingüe Cardeal Quiroga Palacios Sala préstamo 2024-11-04 COMPRA DO CENTRO 82N gre 1 82N KIN gre CEC010000005946 2024-11-04 1 Prestable        
        CEIP Plurilingüe de Palmeira CEIP Plurilingüe de Palmeira Sala préstamo 2024-12-10 orzamento centro 82-N dan 5 82-N KIN dan CEC098000016381 2025-04-24   Prestable   2025-05-09 2025-04-24 lectores/as autónomos/as cor verde

Coa tecnoloxía Koha