Edumitos (Rexistro nro. 1112561)

000 -CABECEIRA
Lonxitude fixa campo de control 01637nam a2200301 i 4500
IDENTIFICADOR DO NÚMERO DE CONTROL
Identificador do número de control RBPG
DATA E HORA DA ÚLTIMA TRANSACCIÓN
Data e hora da última transacción 20240613163807.0
CAMPO FIXO DE DESCRICIÓN FÍSICA
Campo fixo de descrición física ta
CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONXITUDE FIXA
Códigos de información de lonxitude fixa 240402s2023 sp e|| 000 0 spa c
NÚMERO DE COPYRIGHT OU DE DEPÓSITO LEGAL
Número de copyright ou de depósito legal B 20628-2023
NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) 9788412714784
FONTE DA CATALOGACIÓN
Centro catalogador de orixe RABEL
Centro modificador BPS
NÚMERO DA CLASIFICACIÓN DECIMAL UNIVERSAL
Número da Clasificación Decimal Universal 159.953.5
NÚMERO DA CLASIFICACIÓN DECIMAL UNIVERSAL
Número da Clasificación Decimal Universal 37.02
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA
Nome de persoa Ruiz Martín, Héctor
Datas asociadas ao nome (1980-)
Termo indicativo de función autor/a
-- 36976
MENCIÓN DE TÍTULO
Título Edumitos
Resto do título : ideas sobre el aprendizaje sin respaldo científico
Mención de responsabilidade etc. / Héctor Ruiz Martín.
MENCIÓN DE EDICIÓN
Mención de edición 1ª ed.
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN ETC. (PÉ DE IMPRENTA)
Lugar de publicación, distribución etc. Barcelona
Nome do editor, distribuidor etc. : International Science Teaching Foundation
Data de publicación, distribución etc. , 2023.
DESCRICIÓN FÍSICA
Extensión 379 p.
Outras características físicas : il. br. e n.
Dimensións ; 25 cm.
NOTA DE SUMARIO
Sumario etc. Existen numerosas ideas sobre como aprendemos que gozan dunha gran popularidade a pesar de non estar apoiadas pola ciencia. Estes "edumitos" xurdiron pola malinterpretación ou a terxiversación de investigacións científicas, ou ben son nocións intuitivas que non superaron o escrutinio do método científico. A súa aceptación acrítica embaza os debates e os procesos de decisión educativos, a miúdo facéndonos crer que son ideas que contan co aval científico, cando en realidade non é así. Co obxectivo de contribuír a unha educación informada pola evidencia, este libro presenta unha recompilación de mitos sobre a aprendizaxe moi prevalecentes na comunidade educativa e contrástaos á luz da investigación en ciencias cognitivas.
PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TERMO DE MATERIA
Termo de materia ou nome xeográfico como elemento inicial Estratexias de aprendizaxe
-- 95816
PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TERMO DE MATERIA
Termo de materia ou nome xeográfico como elemento inicial Estrategias de aprendizaje
-- 39708
PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TERMO DE MATERIA
Termo de materia ou nome xeográfico como elemento inicial Educación
-- 201749
PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TERMO DE MATERIA
Termo de materia ou nome xeográfico como elemento inicial Educación
-- 201749
CAMPOS LOCAIS DE ENCABEZAMENTO DE MATERIA
Termo local ou nome xeográfico como elemento de entrada pen
-- 48353
LOCALIZACIÓN
Localización IES Mendiño
TITN OU KOHA BIBLIONUMBER ANTIGO
-- 2
Exemplares
Retirado Perdido Fonte de clasificación ou esquema Estragado Non para préstamo Localización permanente Localización actual Localización en andeis Data de alta no sistema Signatura correspondente á clasificación Parte da signatura que identifica ao exemplar Signatura completa Código de barras Encadernación (fondo antigo) Tipo de ítem de Koha Nota pública Procedencia Data da última devolución Prestado Marcas (fondo antigo)
          CEIP Alfonso D. Rodríguez Castelao CEIP Alfonso D. Rodríguez Castelao Departamento 2024-06-27 15 edu 15 RUI edu PEC109000006118 2024-07-05 Prestable Departamento de Orientación   1 2024-10-03 2024-07-05
          IES Mendiño IES Mendiño Sala profesorado 2024-06-13 37 edu 37 RUI edu PED024000014393 2024-06-13 Prestable Sección Pedagóxica        
          IES do Castro IES do Castro Sala préstamo 2024-06-20 37 edu 37 RUI edu PED044000023499 2024-06-20 Prestable   PFPP: Polos creativos      

Coa tecnoloxía Koha