000 -CABECEIRA |
Lonxitude fixa campo de control |
01637nam a2200301 i 4500 |
IDENTIFICADOR DO NÚMERO DE CONTROL |
Identificador do número de control |
RBPG |
DATA E HORA DA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
Data e hora da última transacción |
20240613163807.0 |
CAMPO FIXO DE DESCRICIÓN FÍSICA |
Campo fixo de descrición física |
ta |
CÓDIGOS DE INFORMACIÓN DE LONXITUDE FIXA |
Códigos de información de lonxitude fixa |
240402s2023 sp e|| 000 0 spa c |
NÚMERO DE COPYRIGHT OU DE DEPÓSITO LEGAL |
Número de copyright ou de depósito legal |
B 20628-2023 |
NÚMERO INTERNACIONAL NORMALIZADO PARA LIBROS |
Número Internacional Normalizado para Libros (ISBN) |
9788412714784 |
FONTE DA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador de orixe |
RABEL |
Centro modificador |
BPS |
NÚMERO DA CLASIFICACIÓN DECIMAL UNIVERSAL |
Número da Clasificación Decimal Universal |
159.953.5 |
NÚMERO DA CLASIFICACIÓN DECIMAL UNIVERSAL |
Número da Clasificación Decimal Universal |
37.02 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA |
Nome de persoa |
Ruiz Martín, Héctor |
Datas asociadas ao nome |
(1980-) |
Termo indicativo de función |
autor/a |
-- |
36976 |
MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Edumitos |
Resto do título |
: ideas sobre el aprendizaje sin respaldo científico |
Mención de responsabilidade etc. |
/ Héctor Ruiz Martín. |
MENCIÓN DE EDICIÓN |
Mención de edición |
1ª ed. |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN ETC. (PÉ DE IMPRENTA) |
Lugar de publicación, distribución etc. |
Barcelona |
Nome do editor, distribuidor etc. |
: International Science Teaching Foundation |
Data de publicación, distribución etc. |
, 2023. |
DESCRICIÓN FÍSICA |
Extensión |
379 p. |
Outras características físicas |
: il. br. e n. |
Dimensións |
; 25 cm. |
NOTA DE SUMARIO |
Sumario etc. |
Existen numerosas ideas sobre como aprendemos que gozan dunha gran popularidade a pesar de non estar apoiadas pola ciencia. Estes "edumitos" xurdiron pola malinterpretación ou a terxiversación de investigacións científicas, ou ben son nocións intuitivas que non superaron o escrutinio do método científico. A súa aceptación acrítica embaza os debates e os procesos de decisión educativos, a miúdo facéndonos crer que son ideas que contan co aval científico, cando en realidade non é así. Co obxectivo de contribuír a unha educación informada pola evidencia, este libro presenta unha recompilación de mitos sobre a aprendizaxe moi prevalecentes na comunidade educativa e contrástaos á luz da investigación en ciencias cognitivas. |
PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TERMO DE MATERIA |
Termo de materia ou nome xeográfico como elemento inicial |
Estratexias de aprendizaxe |
-- |
95816 |
PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TERMO DE MATERIA |
Termo de materia ou nome xeográfico como elemento inicial |
Estrategias de aprendizaje |
-- |
39708 |
PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TERMO DE MATERIA |
Termo de materia ou nome xeográfico como elemento inicial |
Educación |
-- |
201749 |
PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA - TERMO DE MATERIA |
Termo de materia ou nome xeográfico como elemento inicial |
Educación |
-- |
201749 |
CAMPOS LOCAIS DE ENCABEZAMENTO DE MATERIA |
Termo local ou nome xeográfico como elemento de entrada |
pen |
-- |
48353 |
LOCALIZACIÓN |
Localización |
IES Mendiño |
TITN OU KOHA BIBLIONUMBER ANTIGO |
-- |
2 |